Sunday, June 2, 2013

hemohemo.

hemo hemo.
whoa ! hehehehe malu malu *tutup muka*. okay jangan sumbat aku dalam peti ais. hurmm.. i don't know what tosai ~ haha sorry sorry typo ;) its *to say*. it's been a while i left this page sampai dah bersawang gitu. not that i duwan post anything, but.. i dah tak reti nak post pape ~
whoa whoa ! relax .. jangan cederakan saya, kali ni rojak sikit la bahase .. takpe gitu kan ;) bkn nak amek spm pun..

ntah laa.. tadi tetibe cmne tah bole ter"stalk" blog blog orang .. hmm.. nice ~ cam best je.. jealous ! atau dak-dak skarang kata "jelly" -____-

sooooo ... tetiba nafsu tu datang, nak tukar sikit la rupe blog ni. kemas kemas, sapu sawang yg dah bnyak tu, spray febreze ambi pur cket .. hmm, kan dah wangi page ni ;) comel tak rupa baru ni ??

argh.. sejak bila aku jadi gedik ni ~

"hemo hemo". some of my friend out there know, that i love to use this word. haha, actually, it's a sound made by a dog in my favorite kartun time zaman hingusan dulu :- "Ninja Boy". sape tgok citer tu tau la "hemo hemo".. well, i used that word when i feel annoyed, bored, or i want to ignore something. soo , hemo hemo here represent what ?? you think ??

hurmm, smalam aku ada tengok satu iklan kat tv ~ pasal anugerah blockbuster 2. korang da tengok belom ?? hahaha, lawak lawak.. yg belum try cari kat youtube, search "sam suruh nora danish buat gwiyomi version 2" .. haha seyes lawak ! okay, maybe bagi korang tak lawak.. but i like the way they made it..verymuch

"I nak you buat gwiyomi version 2 !!"
"Sayang faham takk,, I dah tak laraaat ... "          hahahaha-

dah, sebelum saya meroyan lagi kat sini, saya undur diri dulu laa yek. wait for my next entry ;)

No comments:

Post a Comment