Wednesday, May 23, 2012

gila.

aku tengok jam loceng kat tepi bantal ku ... 7.50 pagi .. mak ayah aku dah pergi keje, tinggal aq, bibik aq dan adik aq yg brumo 4 thn. dlm 30 minit lg, aq nk pegi main ftsal dgn kwn2 aq, buat kali trakhir dgn kawan2 aq sblm melangkah ke matrikulasi...

    hmmm...sbnrnye pd saat ini, aq masih terfikir2 nk ltak tajuk ape, aq rase cam ade ssuatu nk tulis tp aq xtau ape die dan tak tau nk ltak tajuk ape. okla. hr ni hari rabu, esok khamis, jumaat, sabtu, ahad. sabtu ni, da betolak ke kedah. ahad ni, daftar di matrikulasi kedah. fuhh. kdg2 rase tak sabar, rindu nk blaja. cume aq nk ckp, perjuangan kali ni bknlah ringan. lebih berat drpd spm. aq xde pilihan lain slain drpd dpt pointer 4. fuhh. bunyi macam giler, tp xde yg mustahil dlm dunia ni.

    aku sndiri tak tau ape yg aq tgh rasa skrang ni. sedih ke, gembira ke, takut ke, gementar ke... tak semudah abc123. jiwa dan raga takleh dipisahkan, hidup ini macam roda sesekali kite di atas, sesekali kite di bawah ...

    telefon aq berbunyi, member call nk tnye pasal futsal...walaupun hati ini masih gundah dipanah petir ....

    biar ribut melanda sekalipon ............

ARGH !!! ape aku merepek ni !!!! @#$%^$#@%$#







naluri aku suruh aku tulis blog tapi aku taktau nk tulis apa, ade sesuatu yg tak dapat aku tafsirkan. jadi aku 'title'kan post ini sbgai 'gile' :(

No comments:

Post a Comment